lørdag 16. april 2011

Liverpool nytt

I følge The Sun skal Kenny Dalglish ha signert en 3-års kontrakt med Liverpool. Da går Liverpool legenden  fra vikar til fulltidsmanager etter Roy Hogdson. Daglish skal ha avvist ryktene om dette, men sier selv at han godt kan bli værende i Meyerside klubben.

– Alt vil ordne seg. Jeg er helt avslappet i forhold til min egen posisjon. Det er ikke jeg som bestemmer over fremtiden, jeg er bare glad for å være her, sier Dalglish til Sky Sports.

Dirk Kuyt skal ha fulgt " King Kenny" i samme fotspor. og har signert en kontrakt som går ut i 2013.




Les også:


Benitez rørt til tårer da Liverpool minnet ofrene for Hillsborough-tragedien



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter dine meninger og synspunkt. Jeg blir glad hvis du kommenterer innleggene mine. Viktig for å holde siden i gang. Dere er viktigst!